O nas
Oferta
Współpraca
Blog
Blog JST
Szkolenia
Dołącz do nas
Rekrutacja
Po pracy
Zespół
Nasze publikacje
Strefa klienta
Kontakt
Blog
Strona główna
Blog
Instrukcja: Elektroniczne podpisywanie plików PDF
Instrukcja: Elektroniczne podpisywanie plików PDF
Data publikacji: 04-08-2021
Wchodzimy na stronę GOV.pl :
Portal Gov.pl (www.gov.pl)
. Wybieramy zakładkę dla przedsiębiorcy, następnie „
ZOBACZ WSZYSTKIE USŁUGI
”
Pojawi się nam lista usług z której wybieramy „
PODPISZ DOKUMENT ELEKTRONICZNIE
”
Pojawi się okno z informacją podpisz dokument elektronicznie z wykorzystaniem profilu zaufanego oraz komunikat odpowiedz na kilka prostych pytań i przycisk
START
, który wciskamy.
Pojawi się okno z opcjami do wyboru formatu dokumentu. Zaznaczamy tu odpowiedni format dokumentu i wciskamy dalej
Na tym etapie pojawi się komunikat „
PODPISZ LUB SPRAWDŹ DOKUMENT
”, który wciskamy.
Pojawi się nam komunikat o wybraniu dokumentu z dysku. W tym miejscu należy wybrać plik który chcemy podpisać.
Po dokonaniu wyboru pliku wyskoczy nam komunikat podpisz. Należy wcisnąć ten komunikat następnie strona przekieruje nas do logowania na profil zaufany.
W tym miejscu logujemy się do profilu zaufanego za pomocą nazwy lub e-mail czy też za pomocą banku
Po zalogowaniu wyskoczą nasze dane i załączony dokument do podpisania. W prawym górnym lub dolnym rogu znajduje się komunikat „
PODPISZ PROFILEM ZAUFANYM
”, który należy wcisnąć i poczekać.
Pojawi się w tym miejsce komunikat do wpisaniu kodu, który zostaje wysłany na numer telefony podany poddasza rejestracji profilu zaufanego a w przypadku logowania przez bank podany przy zakładaniu konta.
Po weryfikacji kodu pojawi się komunikat o podpisanym dokumencie. Dokument ten jest gotowy do pobrania.
Dokument podpisane jest w prawym górnym rogu.
Zobacz także
Dzierżawa gruntu na rzecz konsumenta - jak powstaje obowiązek podatkowy?
Ogłoszono nowe informacje w sprawie KSeF!
Jak sprawdzić status polskiego kontrahenta w VAT?
Czy wycofanie samochodu osobowego z działalności gospodarczej zawsze jest objęte VAT?
Moment powstania obowiązku podatkowego u sprzedawcy – jakie znaczenie ma on dla nabywcy towaru/usługi.
Nota korygująca wystawiona do faktury w KSEF
Jak będziemy identyfikować faktury konsumenckie, które będą wyłączone z obowiązkowego KSEF?
Moment powstania obowiązku podatkowego dla dostawy energii elektrycznej i najmu w świetle interpretacji Dyrektora KIS.
Fakultatywność w zakresie korekty rocznej. Kiedy można zrezygnować z korekty VAT?
Płatność gotówką, a wiarygodność transakcji w świetle wyroku WSA w Lublinie z dnia 22 listopada 2023 r. I SA/Lu 611/23